torsdag den 11. april 2013

Birgitte Jacobsen Consulting - har ingen lægefaglig, psykiatrisk eller psykologisk baggrund

Min mening er at Birgitte Jacobsen Consulting er et af den slags firmaer der "popper op" i takt med at Børneindustrien på Lolland-Falster gror.

Den faglige baggrund er efter min mening typisk for de firmaer og "væresteder" som visse kommuner bruger.

Beherskede uddannelser, der tilsyneladende retfærdiggør tæt samarbejde om noget så alvorligt som rådgivning i forbindelse med udredninger og tvangsfjernelser.

Som jeg ser det er der her behov for en baggrund som psykolog som minimum i sager af denne art. Gerne en lægefaglig baggrund.

Uddannelser, der ikke er "statens blåstemplede" bør efter min mening ikke anvendes i så alvorlige sager som rådgiver og støtteperson i tvangsfjernelsessager.

Personer der fagligt reklamerer med uddannelser som clairvoyance, nlp, healing og lignende har efter min opfattelse ikke ret til at samarbejde med offentlige myndigheder!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar