lørdag den 23. februar 2013

Advarsel

Trods Lovens klare ordlyd om enhver dansk borgers pligt til at underrette myndighederne om paedofile overgreb saa vaer klar over at det kan have voldsomme personlige konsekvenser.

Laes Sagen om Heidi Svanborg der troede hun gjorde det rette. Hun endte med en betinget faengselsstraf og en massiv gaeld til advokater som efter min opfattelse ikke rykkede en millimeter i Underret og Landsret.

Jeg var til stede og var absolut ikke imponeret over advokatindsatsen.

Husk derfor at vare anonym. Det tillader loven nemlig i den slags sager.

1 kommentar:

  1. På trods af det, er jeg glad for jeg stod op og sagde det, som det var.. Kan se mig selv i spejlet,når jeg står op om morgenen.. Man skal kan respektere sig selv,for at respektere andre. Læs hele historien i gruppen Heidi Sagen på facebook :o)

    SvarSlet