torsdag den 21. marts 2013

Vil Ankestyrelsen have børnene væk fra handikappede forældre?

I Anna Medone Sagen er der efter min opfattelse opstået et ønske fra Ankestyrelsens side om at børn skal fjernes fra handikappede forældre.

Min opfattelse er baseret på at Ankestyrelsen tilsyneladende ønsker Serviceloven og FNs konvention omkring handikappedes ret til også at have børn ud af drift.

Advokaten understregede at sagen er principiel hvilket Ankestyrelsen ignorerede.

Efter min opfattelse er situationen derfor starten til den rutchebane mod den ariske tankegang som jeg troede var ophørt.

Er dansk offentlig forvaltning og kommunerne blevet så magtfulde at man kan lade hånt om FN konventioner og allerede vedtagne love?

Jamen så har Dr. Mengele, Martin Borman og alle de andre da så sandelig gjort et solidt indtryk  -  efter min mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar